Klacht indienen
Ons streven is de krant doordeweeks voor 7.00 uur te bezorgen en op zaterdag voor 8.00 uur. Bepaalde omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat de krant mogelijk later wordt bezorgd. Indien u de krant niet heeft ontvangen, meldt u dit dan voor 12.00 uur zodat we nabezorging kunnen regelen. Wij streven ernaar om deze nabezorging dezelfde dag te laten plaatsvinden.
Een klacht gemeld na 12.00 uur proberen we de volgende werkdag bij u te bezorgen. Op de eilanden en in Duitsland is nabezorging niet mogelijk.
Wist u dat u kosteloos uw Friesch Dagblad digitaal via de website of een krant app kunt lezen? U logt hiervoor in met uw account. Heeft u nog geen account? U kunt deze eenvoudig aanmaken.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. U kunt hieronder uw bezorgklacht doorgeven.
Klacht indienen zonder account
Klacht indienen via uw Friesch Dagblad-account
Handig om te weten
Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Bekijk veelgestelde vragenDirect contact
